Cea de-a 11-a ediție a Run for IT! din orașul nostru începe pe 28 iulie. În acest an, așteptăm candidaturi din partea oricărui ONG sau grup de inițiativă care are un vis și dorește să îl transforme în realitate. Aceasta este o ocazie excelentă de a crește gradul de conștientizare a organizației și a proiectului dumneavoastră, de a strânge fonduri și de a crea legături umane valoroase.
De asemenea, ceea ce este important și în acest an, este faptul că proiecte cu inițiative comunitare pot fi “nominalizate”. După înregistrarea ONG-urilor, atenția se va îndrepta către ambasadori, fiind activă numai înregistrarea acestora. Ei pot decide dacă să alerge, să meargă pe jos sau cu bicicleta. După ce se va încheia înregistrarea ambasadorilor, urmează perioada de sponsorizare. În aceste patru săptămâni, echipele și ambasadorii lor pot depune eforturi pentru a atinge suma țintă, astfel încât planurile lor să devină realitate.
Punctul culminant al evenimentului va fi o alergare colectivă și o plimbare cu bicicleta, care, după doi ani, în sfârșit, va fi organizat într-un singur loc. La data de 9 octombrie, startul comun va fi dat la ora 11.00, în Parcul Municipal din Odorheiu Secuiesc. dar dacă o echipă dorește să parcurgă distanța într-o altă locație, poate face.
Ne pregătim cu entuziasm pentru evenimentul din acest an. Toate ONG-urile și grupurile de inițiativă din regiunea Odorhei sunt binevenite să aplice.
Programul detaliat al evenimentului:
- 28 iulie – 22 august → lansarea programului, perioada de aplicare pentru ONG-uri
- între 12-15 august → întâlnire cu ONG-urile
- 23 august – 12 septembrie → perioada de aplicare pentru ambasadori
- 13 septembrie – 9 octombrie → perioada de strângere de fonduri
- 5 – 7 octombrie → predarea pachetelor
- 9 octombrie → Run for IT! Odorheiu Secuiesc
- 18 octombrie – 7 noiembrie → anunțarea rezultatelor
- din 8 noiembrie → contractarea cu ONG-urile
Proiect derulat de Fundația Comunitară din Odorheiu Secuiesc în parteneriat cu Asociația The House din Miercurea Ciuc și Asociația Atelier din Gheorgheni cu sprijinul financiar Active Citizens Fund România, program finanțat de Islanda, Liechtenstein și Norvegia prin Granturile SEE 2014-2021. Scopul proiectului în patru domenii prioritare este: dezvoltare organizațională, lansarea unei platforme de crowdfunding, organizarea a câte unui eveniment sportiv de atragere de fonduri în cele trei regiuni, training organizat pentru ONG-uri din cele trei regiuni pe tema atragerii alternative de fonduri. Valoarea totală a proiectului este de 107.135 EUR, din care valoarea totală a finanțării este de 99.935 EUR, iar valoarea contribuției proprie este de 7.200 EUR.
Despre Programul Active Citizens Fund România
Programul Active Citizens Fund România este finanțat prin Granturile SEE 2014-2021. Obiectivul general al Granturilor este de a reduce disparitățile economice și sociale și a consolida relațiile bilaterale dintre cele 15 state beneficiare și statele donatoare (Islanda, Liechtenstein, Norvegia). Programul este administrat de către consorțiul compus din Fundația pentru Dezvoltarea Societății Civile, Fundația pentru Parteneriat, Centrul de Resurse pentru Comunitățile de Romi, Fundația PACT și Frivillighet Norge, care acționează în calitate de Operator de Fond desemnat de către FMO – Oficiul Mecanismului Financiar al Granturilor SEE și Norvegiene. Active Citizens Fund România vizează consolidarea societății civile și a cetățeniei active și creșterea capacității grupurilor vulnerabile. Cu o alocare totală de 46.000.000 euro, programul urmărește dezvoltarea pe termen lung a sustenabilității și capacității sectorului societății civile, intensificând rolul său în promovarea participării democratice, a cetățeniei active și a drepturilor omului și consolidând în același timp relațiile bilaterale cu statele donatoare Islanda, Liechtenstein și Norvegia. Pentru mai multe informații despre Active Citizens Fund în România, vă rugăm accesați www.activecitizensfund.ro. Pentru mai multe informații despre Granturile SEE și Norvegiene, accesați www.eeagrants.org.
Proiect derulat de: