Acțiunea de strângere de fonduri numit “Colectare și vânzare de jucării” al echipei YouthBank din cadrul Fundației Comunitare din Odorheiu Secuiesc s-a încheiat cu succes. În perioada 17 noiembrie și 2 decembrie 2014 am strâns jucării, cărți și dulciuri din 15 instituții de învățământ din Odorheiu Secuiesc și satele învecinate. După colectarea acestora între 2 și 5 decembrie 2014 echipa YouthBank a organizat un târg în centrul orașului, pe piața Márton Áron și au vândut jucăriile, cărțile și dulciurile primite în donație.

Datorită donatorilor generoase și cumpărătorilor, precum și perseverenței și hărniciei voluntarilor youthbankeri am strâns 1.856 de lei.

Echipa YouthBank a pus mare accent la promovarea și mediatizarea acțiunii. Am realizat diverse materiale promoționale. Despre strângerea de jucării am realizat 24 afișe, care au fost expuse în grădinițele și școlile din regiune. Am realizat un afiș aparte și pentru târg care a fost expus lângă fața locului unde s-a desfășurat târgul. Pe fiecare apare logoul Băncii OTP. Am organizat și o conferință de presă la date de 25 noiembrie 2014, în urma căreia au apărut articole în presa scrisă: în cotidianele Udvarhelyi Híradó și Udvarhely și pe portalele de știri precum szekelyhon.ro și uh.ro. Despre acțiunea noastră de strângere de fonduri am informat comunitatea pe pagina de web al Fundației Comunitare din Odorheiu Secuiesc precum și pe pagina de Facebook al Fundației și pe pagina de Facebook YouthBank.

În parteneriat cu Clubul Fotografiștilor Tineri din Odorheiu Secuiesc am creat și un filmuleț în care copiii dintr-o grădiniță povestesc despre donație și despre așteptarea Moșului de Crăciun.

Târgul s-a bucurat de un interes mare din partea mass-mediei. Au apărut mai multe articole în organele de presă menționate mai sus, dar și în Televiziunea D3 și în știrile Radioului Star, iar Radioul Prima a promovat continuu târgul nostru. În cadrul acestor interviuri a fost menționat de mai multe ori Banca OTP, ca sponsor principal al târgului.

[separator small=”true”]

Mulțumim că ne-ați fost partener și finanțator
în această acțiune caritativă!